lørdag den 28. maj 2011

De sidste store blomster




Den første blomst herover tog næsten en halv dag at lave,
pga bladstænglerne.


Det var hele det store midterparti der blev færdigt.
Det har været sjovt at applikere så store motiver.
Men jeg kan også se de fejl jeg har begået,
mht farve/stof valg.
Det ser lettere "rodet" og ukontrolleret ud.

Næste punkt på dagsordenen er den øverste kant.
Tror jeg vil give mig bedre tid til at sætte farverne sammen,
og læne mig mere op ad Kim's quilt.
Så kan jeg da ikke gå helt galt i byen.


6 kommentarer:

  1. You're doing beautifully! Love your garden so far, colours are lovely. Well done & keep it up! Kim McL

    SvarSlet
  2. Jeg syntes det ser rigtig fint ud. Syntes du ikke selv det ser godt nok ud når du får dem lagt sammen eller syntes du så stadig det virker lidt rodet?

    SvarSlet
  3. Hold da op, det ser godt ud. Jeg glæder mig til at komme igang, men venter på stof til baggrund ovre fra Helene.

    SvarSlet
  4. Jette- Jeg syntes stadig det ser rodt ud. Men jeg håber det vil blive reddet af de små firkanter der skal være som bort imellem blokkene.

    SvarSlet
  5. Underbara blommor! Man blir glad av att se på dem. :)

    SvarSlet
  6. Jeg synes det er imponerende at du er nået så langt på så kort tid.

    SvarSlet