fredag den 19. august 2011

Små skridt nærmere




Det har været sjovt at lave de sidste 3 blokke.
Jeg kan se, at min syning bliver bedre og bedre, for hver blok jeg laver.

Nu mangler jeg kun 3 blokke til, så kan jeg sy midterpartiet sammen.
Og så gælder det de fire store borter.
Jeg er allerede ved at vælge stof til de store dele :)

Men først venter der en svær blok. Det er den med kaktus og 27 små blomster på.
Jeg gruer lidt for den, men den laver jo ikke sig selv.

Jeg har leget lidt med frontbasting, men det bliver noget fnidder,
eller også er det bare mig, der ikke kan finde ud af at gøre det rigtigt.




3 kommentarer:

  1. Hold da helt op hvor det går stærkt for dig, men super flot er det.

    SvarSlet
  2. Hej, har du en matchende blog paa engelsk? jeg folger begge to, ha ha Didn't realize, duh!

    SvarSlet