torsdag den 5. maj 2011

Stoffer!


Lidt pinligt... men dette er mit Kaffe Fasset "stash" - med ½-1 yd af hvert stof. Ok en del er indkøbt i anledningen af min KM quilt, men langt de fleste har jeg haft længe inden da. Der er tydelig overvægt at lyserøde/pink stoffer, men jeg har en del 5"x 5" og 10" x 10" kvadrater i blå nuancer, som også skal bruges. I Flower Basket Medallion er stofferne ikke så farve/mønsterstyret, som i de andre quilts, så det er nemmere at bruge lidt fra hist og lidt fra pist. Bortset fra stilkene (som jeg endnu ikke har fundet stof til), vil jeg holde mig rent til Rowan stoffer. Jeg har planer om at bruge det hvide med lyserøde prikker til baggrund.
Hm, kom lige i tankt om, at jeg også har en del stof liggende i en "projektkasse" - de skal også graves frem inden start.

Jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg skal applikere i hånden. Det er jo fuldstændig skørt, men det ville også give en fantastisk tilfredsstillilse - i hvert fald bagefter! Men inden jeg kan kaste mig over dette skønne projekt, har jeg et andet stort håndsyningsprojekt, som skal være færdigt. Så KM må være guleroden lige for næsen af mig!

Maria

1 kommentar:

  1. Det skal nok blive en flot quilt med de stoffer. Jeg har det på samme måde med at applikere sådan et stort projekt i hånden.
    En god gulerod...

    SvarSlet